You are currently viewing סוגים של מגנטים לאירועים

סוגים של מגנטים לאירועים

שמגיעים לבחור חברת צילום מגנטים, צריכים קודם כל להכיר את סוגי המגנטים.

יש המון סוגים של מגנטים לאירועים ולפני שתבחרו מי תהיה חברת צילום המגנטים באירוע שאתם חוגגים, אנחנו רוצים לעבור איתכם על הסוגים הקיימים, כמה זה יעלה לכם ואיך תבחרו בצורה הטובה ביותר.

המגנט הסטנדרטי (הקלאסי)

המגנט הקלאסי הוא אותו מגנט בגדול של 10 ס"מ על 7.5 ס"מ (בערך בגודל תעודת זהות, אבל לא הביומטירת החדשה, אלא הלאסית הישנה שכולנו מכירים). המגנט הזה נעשה באמצעות אותה שיטה כמו כל סוגי המגנטים האחרים, אפשר להגיד שזה המגנט הראשון שהתחיל את האבולוציה של מגנטים לאירועים.

מגנט כפול

מדובר בדיוק על אותו מגנט כמו שהכרתם עד היום. רק שהפעם לקחו את המגנט הקלאסי ועשו אותו בגודל כפול. כלומר במקום 7.5*10 ס"מ הגודל של המגנט הוא 10*15 ס"מ. חשוב לזכור שאתם בוחרים את המגנט הכפול לאירוע שלכם, ייתכן מאוד וגם המחיר יהיה הרבה יותר גבוה בהתאם. הסיבה מגנטים כפולים הם יותר יקרים קודם בגלל שיש עלויות הרבה יותר גבוהות של חומרי גלם, בנוסף זה מחייב שיהיו שני אנשי צוות שיעבדו במקביל במהלך האירוע שלכם כי צלם מגנטים אחד שיעשה גם את המגנטים וגם יפתח תמונות של מגנט כפול במיוחד שהמדפסת מכינה רק חצי מהמכמות שהיא יכולה מחייב שיהיה מי שיתפעל ומי שיצלם.

מגנטים פולארויד

מגנטים פולארויד הם בדיוק אותם מגנטים שאתם רגילים, רק שהפעם במקום שהמגנט שוב משנה את הצורה שלו, הוא יהיה בצורת ריבוע ולא מלבן והוא יהיה בגודל של 10*10 עם מסגרת לבנה. החלק התחתון של המסגרת יהיה רחב יותר משאר המסגרת המקיפה את המגנט. חשוב לזכור שמגנטים פולארויד הם מגנטים שהפיתוח שלהם הוא שונה. פיתוח מגנטים פולארויד חייב להיות עם מדפסת פלוטר ולא מדפסת טרמית. בנוסף, הדף עליו מדפיסים את המגנט הוא דף סאטן והוא לעולם לא יבוא עם ציפוי למנציה. כי אם עושים את זה אחרת רק שינו למגנט את הצורה ולא הפכו להיות באמת פולארויד.

שיטות פיתוח מגנטים לאירועים

הפיתוח של מגנטים לאירועים הוא זה שקובע את האיכות של המגנטים. יש כמה שיטות לפתח מגנטים, השיטה הנפוצה ביותר היא באמצעות מדפסת פוטו, וציפוי לימניציה. מדפסת פוטו אמנם היא מה שהיינו רגילים לראות עד שנת 2018 ומאז נכנסה המדפסת הטרמית. כזאת שמאפשרת להדפיס מגנטים הרבה יותר איכותיים.

לסיכום

אחרי שהבנתם שיש סוגים של מגנטים לאירועים, כל מה שנותר לכם הוא לבחור סוג המגנט שאתם רוצים ולקחת בחשבון אם זה בתקציב שלכם. אבל לא רק סוג המגנט והאיכות שלו יקבעו אם התמונה תהיה טובה, בשביל זה צריכים גם צלם אירועים מקצועי שיודע לצלם ואז אתם ממש מקבלים את הטוב ביותר לאירוע שלכם.

המאמר נכתב בשיתוף מגנטורי – למעבר לאתר מגנטורי בלחיצה כאן