You are currently viewing צלם מגנטים – האם הוא יכול להיות הצלם של האירוע

צלם מגנטים – האם הוא יכול להיות הצלם של האירוע

  • מחבר:
  • קטגוריה:כללי

לא פעם עולה השאלה האם צלם מגנטים יכול להיות הצלם של האירוע, והרבה מאוד זוגות שמתחתנים או אנשים שחוגגים אירוע שואלים את עצמם את השאלה הזאת.

המטרה העיקרית שלשמה שואלים האם צלם מגנטים יכול להיות הצלם של האירוע היא בכדי לחסוך עלויות, כמובן שזה בסדר ומקובל שרוצים לחסוך את העלות של תשלום עבור צלם חתונות במקביל לתשלום של אטרקצית צילום מגנטים.

הפעם אני אענה לכם על השאלה הזאת בצורה ממש מלאה. קודם כל לפני שאסביר לכם לעומק ואתן מענה, אני אתחיל בתשובה שהיא : כן. צלם מגנטים יכול להיות הצלם של האירוע. אבל, צריכים להיות כמה דברים חשובים שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם עושים את ההחלטה הזאת שבה תרצו שצלם מגנטים יהיה הצלם של האירוע.

מה בודקים לפני שבוחרים צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע

הפעם אני אסביר מה בודקים לפני שבוחרים צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע, מה חשוב לדעת ואיך תעשו את הבחירה בצורה הטובה ביותר.

הניסיון של הצלם

הניסיון של הצלם הוא לא רק כמה זמן הוא מצלם מגנטים לאירועים, אלא הניסיון של הצלם מגנטים האם הוא עשה אירועים כאלו בעבר. כלומר האם יצא לו להיות באירוע שבו הוא היה גם הצלם של האירוע וגם צלם המגנטים.

מהו סוג האירוע שחוגגים

מקרים שבהם אתם רוצים שצלם מגנטים יהיה גם הצלם של האירוע, חשוב מאוד להבין מה סוג האירוע שלכם. אם מדובר על אירוע קטן אתם יכולים להזמין שירות של מגנטים לאירועים קטנים במחיר שהוא סביר לכם ואז הצלם יכול להתמודד עם הדינמיקה של אירוע קטן. באירועים גדולים אתם חייבים שני צלמים שיספיקו לצלם ולתעד את כל מה שקורה באירוע.

מי מצלם

היום יש הרבה מאוד צלמי מגנטים, מדובר על תחום שאין אליו כמעט בכלל חסמי כניסה, כל אחד יכול לקנות מצלמה פשוטה ב 1500-2000 ש"ח, לקנות את המדפסת הפשוטה ביותר שתעלה כ 800-1200 ש"ח ואם יש לו מחשב נייד אז כבר חצי רגל בתוך תחום צילום המגנטים. מה שאומר שלא תהיה בעיה בכלל להיכנס לתחום.

בגלל חסמי הכניסה הפשוטים (עד כלא קיימים בכלל) אתם צריכים לדעת מי מצלם לכם את האירוע, עד כמה הוא יכול להתמודד עם האירוע, עד כמה התמונות והציוד שהוא עובד איתו מתאים לאירוע. אל תשכחו כי מגנטים לאירועים היא אטרקציה ועם הזמן היא פשוט התפתחה והפכה להיות יותר מתקדמת וצלמי המגנטים בגלל התחרות מנסים כל פעם לבדל את עצמם מהתחרים ולכן הם קונים ציוד יותר משוכלל, מציעים מחירים יותר זולים אבל רבים מהם לא השכילו וחשבו שאולי פשוט כדאי לשפר את יכולות הצילום ואז לתת ללקוח ערך מוסף. יחד עם זאת, ישנם הרבה צלמי אירועים מוכשרים מאוד שהבינו שהם יכולים לעשות "השלמת הכנסה" על ידי זה שהם גם יעשו מגנטים וקנו מדפסת ואת יתר הציוד הנדרש להפקת מגנטים והפכו להיות צלמי מגנטים. ולכן, אתם צריכים לדעת למצוא את אותם צלמים שהפכו להיות צלמי מגנטים ולא להיפך.

לסיכום

צלם מגנטים יכול בהחלט להיות הצלם של האירוע, רק חשוב מאוד לדעת ולעשות את הבחירה הנכונה והטובה ביותר לאירוע שלכם.

המאמר נכתב בשיתוף המגנט המאוהב חברת צילום מגנטים מקצועית לכל סוגי האירועים.